هر دو کلیه کوچک: چگونه به معکوس
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به معکوس انقباض کلیه؟هر دو کلیه کوچک: چگونه به معکوس

هر دو کلیه کوچک: چگونه RevertirlaSi هر دو کلیه کوچک، بیماران باید بیماری کلیوی grave.Esto را به دلیل انقباض کلیه ممکن است به خاطر پایان دادن به مرحله بیماری کلیوی (ESRD) .اگر ممکن است، بیماران باید درمان شود به عقب منقبض کلیه و جلوگیری از دیالیز یا کلیه پیوند.

کلیه اندام های دفعی که مسئول از بین بردن مواد زائد و سموم و برای حفظ جریان خون و محیط داخلی تمیز normal.A جریان خون به نوبه خود می تواند خون کافی و اکسیژن را به سلولهای ارائه هستند کلیه ذاتی.

انقباض کلیه بدان معنی است بسیاری از سلول های کلیه ذاتی دست داده اند. در این وضعیت، کلیه ها می توانند به طور موثر خون پاک، به طوری که خون می تواند تغذیه کمتر و اکسیژن برای inherentes.Esto سلول کلیوی منجر به وخامت بیشتر وضعیت کلیوی به راحتی فراهم نیست.

چگونه به معکوس انقباض کلیه؟

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می توانیم می دانیم آسیب کلیوی است که از نزدیک با گردش خون مربوط contaminada.Si بیماران می خواهید برای بهبود کلیه شرایط خود، گردش خون باید در سلول های نرمال و کلیه های آسیب دیده باید ذخیره شود.

با توجه به تجزیه و تحلیل بالا، دو درمان می تواند کمک به درمان کلیه انقباض موثر است. مطمئن خون آلودگی درمانی و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.

پاک کردن خون درمان آلودگی می تواند چندین روش از خون تصفیه را پاک کرد خون fondo.En همان زمان استفاده، برخی از تغذیه ضروری اضافه به افزایش عادی گردش خون از sangre.Entonces، خون می تواند جریان به کلیه درخواست تجدید انقباض عملکرد بافت کلیوی و ارائه یک محیط خوب برای اجرای درمان بعدی.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه خارجی سنتی china.Esta پزشکی درمان می تواند کمک به افزایش ظرفیت برای سلول های کلیوی ذاتی خود شفا و تغذیه dañadas.Mientras کلیه سلول کلیوی سلول ذاتی دستیابی به بهبود، اندازه کلیوی است بیماران می تواند تبدیل به حالت عادی، تا حدی.

اگر شما می خواهید، شما می توانید کمک از طریق خدمات آنلاین و یا هیئت مدیره پیام زیر درخواست. سپس، کارشناسان کلیه در اینجا می توانید برخی از مشاوره رایگان.





:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: